επιστήμη

Εισάγοντας μόνο 4.500 βήματα την ημέρα, μπορείτε να ζήσετε περισσότερο.

Ντάλας, Τέξας – Για τους λάτρεις της φυσικής κατάστασης που μετρούν με συνέπεια τα βήματά τους, μια νέα μελέτη είναι καλή είδηση ​​για όσους κάνουν πάντα χρόνο να περνούν περισσότερο χρόνο κάθε μέρα. Αποδεικνύεται ότι η λήψη περισσότερων βημάτων την ημέρα μπορεί να σας βοηθήσει να ζήσετε περισσότερο. Επιπλέον, οι ερευνητές λένε ότι ανεξάρτητα από το αν τα παίρνετε όλα ταυτόχρονα ή σε σύντομο χρονικό διάστημα, η απλή υιοθέτηση αυτών των βημάτων μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο πρόωρου θανάτου.

Η μελέτη, η οποία καλύπτει περισσότερες από 14.000 γυναίκες άνω των 40 ετών, υποδηλώνει επίσης ότι 4.500 βήματα την ημέρα είναι αρκετά για να βοηθήσουν στην κίνηση. Ανθρώπινη διάρκεια ζωής. Σε σύγκριση με τη μη λήψη μέτρων, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι κάθε επιπλέον 1.000 βήματα συνέβαλε στη μείωση των θανάτων κατά 28% μεταξύ των συμμετεχόντων στη μελέτη.

Περισσότερα καθημερινά βήματα μπορούν να οδηγήσουν σε περισσότερα γενέθλια αργότερα

Οι συγγραφείς της μελέτης ζήτησαν από τους συμμετέχοντες να φορούν μια συσκευή μέτρησης βημάτων για τη μέτρηση της δραστηριότητας για τέσσερις έως επτά ημέρες. Ο εξοπλισμός παρακολούθησε τα πάντα, από μεγάλους περιπάτους έως σύντομα ντους Καθώς ανεβαίνουμε σκάλες. Οι γυναίκες που έκαναν περισσότερα από 2.000 βήματα καθημερινά χωρίς διακοπή, είδαν 32% μείωση του κινδύνου θανάτου. Μια προηγούμενη ανάλυση των ίδιων γυναικών έδειξε επίσης ότι μεταξύ εκείνων που έκαναν 4.500 βήματα την ημέρα, σημαντικά Χαμηλός κίνδυνος θανάτου Σε σύγκριση με τις λιγότερο δραστήριες γυναίκες.

“Οι τεχνολογικές εξελίξεις που σημειώθηκαν τις τελευταίες δεκαετίες επέτρεψαν στους ερευνητές να μετρήσουν μικρότερες περιόδους δραστηριότητας. Ενώ στο παρελθόν περιοριζόμασταν μόνο στη μέτρηση δραστηριοτήτων που θα μπορούσαν να θυμούνται οι άνθρωποι σε ένα ερωτηματολόγιο”, δήλωσε ο επικεφαλής της μελέτης Christopher Says Moore, διδακτορικός φοιτητής στην επιδημιολογία. το Πανεπιστήμιο της Βόρειας Καρολίνας, σε ένα δελτίο τύπου. “Με τη βοήθεια φορητών συσκευών, περισσότερη έρευνα δείχνει ότι κάθε είδους κίνηση είναι καλύτερη από την υπόλοιπη καθιστική κατάσταση”.

READ  Ο αρχηγός του νοσοκομείου πραγματοποιεί συνέντευξη τύπου εν μέσω της έκρηξης στην υπόθεση COVID-19

“Μεγαλύτεροι ενήλικες” Αντιμετωπίστε πολλά εμπόδια Για να συμμετάσχετε σε προγράμματα δομημένης άσκησης, έτσι κάποιοι μπορεί να το βρουν πιο βολικό Και ευχάριστο να βελτιώσετε την καθημερινή συμπεριφορά με τα πόδια, όπως το πάρκινγκ λίγο μπροστά από τον προορισμό σας ή να κάνετε κάποια επιπλέον εργασία στο σπίτι ή την αυλή », λέει ο Moore.

Σύμφωνα με την κλινική Mayo, ο μέσος Αμερικανός περπατά καθημερινά από 3.000 έως 4.000 σκαλοπάτια. Αυτό ισοδυναμεί με το περπάτημα περίπου δύο μιλίων. Αν και αυτό μπορεί να ακούγεται πολύ, ορισμένοι ειδικοί στοχεύουν σχεδόν στην ακραία φυσική κατάσταση 10.000 βήματα καθημερινά.

Οι ερευνητές παρουσίασαν τα ευρήματά τους στην American Heart Association Συνέδριο επιδημιολογίας, πρόληψης, τρόπου ζωής και καρδιομεταβολικής υγείας 2021.

Ο συγγραφέας SWNS Joe Morgan συνέβαλε σε αυτήν την έκθεση.

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close