επιστήμη

Θεραπεία τριχόπτωσης: Τα αυγά, το αβοκάντο και το σπανάκι μπορούν να ενθαρρύνουν την ανάπτυξη των μαλλιών

Οι ελλείψεις διατροφής μπορεί να οδηγήσουν σε απώλεια μαλλιών, οπότε είναι σημαντικό να τρώτε τα σωστά τρόφιμα. Ξεκινήστε τη μέρα σας με τον καλύτερο τρόπο και προσθέστε αυτά τα συστατικά σε ένα πλούσιο πρωινό.

Αυγά

Το πρώτο συστατικό που πρέπει να προσθέσετε στο πιάτο σας είναι τα αυγά, τα οποία αποτελούν εξαιρετική πηγή βιοτίνης.

Ερευνητές από τη Σχολή Ιατρικής του Πανεπιστημίου του Λούισβιλ ανέλυσαν κλινικές δοκιμές σχετικά με τη σύνδεση μεταξύ της βιοτίνης και της ανάπτυξης των μαλλιών.

Εξετάζοντας 18 δοκιμές, σημείωσαν πώς η κακή ανάπτυξη των μαλλιών συνδέθηκε με ανεπάρκεια βιοτίνης.

Στη συνέχεια, οι άνθρωποι “δεν δημιουργούν νέα θυλάκια τρίχας” για το υπόλοιπο της ζωής τους.

Σημειώνεται πώς “το σμήγμα ρυθμίζει τα μαλλιά” – προωθώντας ισχυρά, υγιή μαλλιά – και μαντέψτε τι βοηθά τους αδένες του δέρματος να παράγουν σμήγμα; Η απάντηση είναι η βιταμίνη Α.

Αυτό επιβεβαιώθηκε από ερευνητές που εδρεύουν στο Τμήμα Ανθρώπινης Διατροφής στο Πανεπιστήμιο του Οχάιο.

“Η βιταμίνη Α είναι εξαιρετικά σημαντική για την ανάπτυξη και τη συντήρηση των μαλλιών και των σμηγματογόνων αδένων”, κατέθεσαν οι ερευνητές.

Τώρα έχετε αυγά και σπανάκι στο πιάτο σας, ήρθε η ώρα για το τελικό συστατικό.

Τα αβοκάντο είναι μια καλή πηγή υγιών λιπών και είναι επίσης μια εξαιρετική πηγή βιταμίνης Ε.

Η Σχολή Φαρμακευτικών Επιστημών, στη Μαλαισία, δήλωσε ότι η βιταμίνη Ε είναι γνωστό ότι είναι «ισχυρό αντιοξειδωτικό».

Μελετώντας εκείνους που εμφανίζουν τριχόπτωση, ανακάλυψαν ότι είχαν “χαμηλά επίπεδα αντιοξειδωτικών”.

Έτσι, πραγματοποιήθηκε ένα πείραμα για να παρατηρηθούν οι επιδράσεις των συμπληρωμάτων βιταμίνης Ε στην ανάπτυξη των μαλλιών.

READ  Οι ασθενείς με άσθμα είναι λιγότερο πιθανό να πεθάνουν από ιό. νέα δοκιμή καλύτερα στο να πει ποιος είναι ακόμα μολυσματικός

Συνολικά 38 τυχαίοι εθελοντές ανατέθηκαν να συμμετάσχουν στη μελέτη, όλοι από τους οποίους υπέφεραν από τριχόπτωση.

Και 21 από αυτούς έλαβαν 100mg συμπληρώματος βιταμίνης Ε καθημερινά, ενώ 17 έλαβαν εικονικό φάρμακο για οκτώ μήνες.

Μέχρι το τέλος του πειράματος, η ομάδα που συμπληρώθηκε με βιταμίνη Ε είχε αυξημένη ανάπτυξη τριχών 34,5%, ενώ η ομάδα εικονικού φαρμάκου είχε μείωση τριχών 0,1%.

Έτσι, για ένα πλούσιο πρωινό που ενισχύει τα μαλλιά, έχετε αυγά, σπανάκι και αβοκάντο.

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close