Οι οδοντίατροι βλέπουν μια επιδημία ραγισμένων δοντιών. Τι συμβαίνει?

Λοιπόν, τι μπορούμε να κάνουμε?

Θα εκπλαγείτε πόσοι άνθρωποι δεν γνωρίζουν ότι σφίγγουν και αλέθουν. Ακόμη και οι ασθενείς που έρχονται στο γραφείο που παραπονιούνται για πόνο και ευαισθησία είναι συχνά απίστευτοι όταν το επισημαίνω. “Ωχ όχι. Δεν αλέθω τα δόντια μου », είναι ένα ρεφρέν που ακούω ξανά και ξανά, παρά το γεγονός ότι είμαι συχνά βλέποντας το κάνουν.

Η ευαισθητοποίηση είναι το κλειδί. Τα δόντια σας αγγίζουν αυτή τη στιγμή; Ακόμα και όταν διαβάζετε αυτό το άρθρο; Εάν ναι, αυτό είναι ένα σίγουρο σημάδι ότι κάνετε κάποια ζημιά – τα δόντια σας δεν πρέπει να αγγίζουν καθόλου όλη την ημέρα, εκτός εάν τρώτε ενεργά και μασάτε το φαγητό σας. Αντ ‘αυτού, το σαγόνι σας πρέπει να είναι χαλαρό, με λίγο χώρο μεταξύ των δοντιών όταν τα χείλη είναι κλειστά. Να είστε προσεκτικοί και προσπαθήστε να σταματήσετε τον εαυτό σας από το άλεσμα όταν πιάνετε τον εαυτό σας.

Εάν έχετε νυχτερινό προφυλακτήρα ή συγκρατητήρα, συσκευές που διατηρούν τα δόντια σε σωστή ευθυγράμμιση και αποτρέπουν το τρίψιμο, δοκιμάστε να τα βγάλετε μέσα στη διάρκεια της ημέρας. Αυτές οι συσκευές παρέχουν ένα φυσικό εμπόδιο, απορροφώντας και διασκορπίζοντας πίεση. Όπως λέω συχνά στους ασθενείς μου, θα προτιμούσα να σπάσεις έναν νυχτερινό προφυλακτήρα παρά να σπάσεις ένα δόντι. Ο οδοντίατρος σας μπορεί να κάνει ένα νυχτερινό φύλακα για να εξασφαλίσει την κατάλληλη εφαρμογή.

Και επειδή πολλοί από εμάς θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε από το σπίτι για μήνες, είναι επιτακτική ανάγκη να δημιουργηθεί ένας κατάλληλος σταθμός εργασίας. Στην ιδανική περίπτωση, όταν κάθεστε, οι ώμοι σας πρέπει να είναι πάνω από τους γοφούς σας και τα αυτιά σας να είναι πάνω από τους ώμους σας. Οι οθόνες υπολογιστών πρέπει να είναι στο επίπεδο των ματιών. στηρίξτε την οθόνη ή το φορητό υπολογιστή σας σε ένα κουτί ή μια στοίβα βιβλίων εάν δεν έχετε ρυθμιζόμενη καρέκλα ή γραφείο.

Σκεφτείτε, επίσης, ότι στα νέα μας γραφεία στο σπίτι, δεν είναι ασυνήθιστο να βγείτε από το κρεβάτι, να βρείτε έναν καναπέ και στη συνέχεια να καθίσετε για εννέα ώρες την ημέρα. Προσπαθήστε να το αναμίξετε με κάποια στάση, όποτε είναι δυνατόν, και ενσωματώστε περισσότερη κίνηση. Χρησιμοποιήστε κάθε διάλειμμα μπάνιου ή τηλεφωνική κλήση, ως ευκαιρία να κάνετε περισσότερα βήματα, ανεξάρτητα από το πόσο μικρό είναι το σπίτι ή το διαμέρισμά σας.

Στο τέλος της εργάσιμης ημέρας, συμβουλεύω τους ασθενείς μου – να συγχωρήσουν τον πολύ τεχνικό, ιατρικό όρο εδώ – «κουνάω σαν ψάρι». Ξαπλώστε στο πάτωμα στην πλάτη σας, με τα χέρια σας απλωμένα κατ ‘ευθείαν πάνω από το κεφάλι σας και κουνήστε απαλά τα χέρια, τους ώμους, τους γοφούς και τα πόδια σας από τη μία πλευρά στην άλλη. Ο στόχος είναι η αποσυμπίεση και η επιμήκυνση της σπονδυλικής στήλης, καθώς και η απελευθέρωση και η ανακούφιση από αυτή την ένταση και πίεση.

Εάν έχετε μπανιέρα, σκεφτείτε το ενδεχόμενο να απολαύσετε ένα αλάτι Epsom 20 λεπτών το βράδυ. Επικεντρωθείτε στην αναπνοή μέσω της μύτης σας και στη χαλάρωση, αντί να σκεφτείτε τη δουλειά, να κάνετε κύλιση μέσω email ή να σκεφτείτε το πρόγραμμα επιστροφής στο σχολείο των παιδιών σας (το λέω ευκολότερα από ό, τι το ξέρω).

We will be happy to hear your thoughts

Leave a reply

BIJOU-SOCIAL.COM PARTICIPE AU PROGRAMME ASSOCIÉ D'AMAZON SERVICES LLC, UN PROGRAMME DE PUBLICITÉ AFFILIÉ CONÇU POUR FOURNIR AUX SITES UN MOYEN POUR GAGNER DES FRAIS DE PUBLICITÉ DANS ET EN RELATION AVEC AMAZON.IT. AMAZON, LE LOGO AMAZON, AMAZONSUPPLY ET LE LOGO AMAZONSUPPLY SONT DES MARQUES COMMERCIALES D'AMAZON.IT, INC. OU SES FILIALES. EN TANT QU'ASSOCIÉ D'AMAZON, NOUS OBTENONS DES COMMISSIONS D'AFFILIATION SUR LES ACHATS ÉLIGIBLES. MERCI AMAZON DE NOUS AIDER À PAYER LES FRAIS DE NOTRE SITE ! TOUTES LES IMAGES DE PRODUITS SONT LA PROPRIÉTÉ D'AMAZON.IT ET DE SES VENDEURS.
bijou-social